ÁLLÁSPÁLYÁZAT – MKE, tanszéki ügyintéző munkakör ellátására

ÁLLÁSPÁLYÁZAT – MKE, tanszéki ügyintéző munkakör ellátására
Magyar Képzőművészeti Egyetem
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
tanszéki ügyintéző
munkakör ellátására.
A 154 éves Magyar Képzőművészeti Egyetem a magyar felsőoktatás piacvezető képzőművészeti oktatási intézménye.
Keressük azokat az adminisztráció területe iránt érdeklődő, vagy ebben tapasztalatot szerzett leendő kollégáinkat, akiknek fontos a stabil, kiszámítható munkakörnyezet egy olyan területen, amely ötvözi a felsőoktatás és a művészeti szcéna szépségeit és kihívásait.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Részmunkaidő / Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Az Egyetem székhelye és telephelyei
A beosztáshoz tartozó lényeges feladatok:
Az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített feladatok ellátása, különösen:
- Általános követelmények
- Neptun rendszerrel kapcsolatos feladatok:
- A hatályos szabályzatok szerint kezeli és működteti a tanszékek Neptun rendszerét;
- A tárgyak, vizsgák meghirdetése Neptun rendszerben a tanszékvezetők által kapott adatok alapján;
- A hallgatók segítése a kiírt fogadóórában a Neptun rendszerben történő regisztrációnál, tárgyfelvételnél, vizsgafelvételnél és egyéb problémák megoldásánál;
- A vizsgaidőpontok begyűjtése; hallgatók, oktatók kiértesítése a rendszeren keresztül; vizsgalapok kezelése, nyomtatása, begyűjtése;
- Órarend, vizsgarend összeállítása tanszékvezetői iránymutatás alapján.
- Neptun rendszerrel kapcsolatos feladatok:
- Oktatási feladatok
- Hallgatókkal való folyamatos kapcsolattartás, tájékoztatás, segítségnyújtás;
- A demonstrátori pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció elvégzése;
- A demonstrátorok folyamatos tájékoztatása az aktuális ügyekről;
- Az Egyetem hallgatóinak külföldi részképzés esetén a tárgyak elismerhetőségéről tájékoztatás nyújtása, a külföldi intézményeknél meghirdetett tárgyak felvételénél segítségnyújtás;
- A kiutazott hallgatókkal kapcsolattartás, egyeztetés a tárgyfelvétel véglegesítéséhez;
- A részképzésben résztvevő hallgatóknak segítségnyújtás a tárgyfelvételnél;
- Óraadókkal történő kapcsolattartás;
- Az év végi záróvizsga és szakdolgozatvédés zavartalan lebonyolításának előkészítése;
- A felvételi eljárás gördülékeny elősegítése, aktív részvétel;
- Külső intézményekkel való kapcsolattartás a szakmai gyakorlatok, hospitálások és zárótanítás zavartalan lebonyolításának érdekében;
- Művésztelep adminisztrációja;
- A félévi-, évvégi bemutatókkal kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése;
- Határidők nyilvántartása, betartatásának figyelemmel kísérése;
- Folyamatos kapcsolattartás az Egyetem szervezeti egységeivel;
- Az oktatás tárgyi eszköz készlet bővítésének tervezéséhez segítségnyújtás.
- Tanszékek munkájával kapcsolatos feladatok
- Tanszéki beszerzések intézése;
- Tanszéki értekezletek előkészítése;
- Tanszéki pályázatokkal, programokkal kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése;
- A tanszék kutatási programjaival kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése;
- Adatszolgáltatások teljesítése, az ehhez szükséges nyilvántartások vezetése;
- Jegyzőkönyvek, jelentések, statisztikák készítése, kezelése; adatbekérés – rendszerezés;
- A tanszékvezető munkájának segítése, folyamatos egyeztetés a tanszéket érintő ügyekkel kapcsolatban;
- A tanszéki tárhely és honlap frissítéséhez adatszolgáltatás;
- Aktív részvétel az Egyetem különböző programjainak adminisztratív előkészítésében, szükség esetén lebonyolításában is;
- Kezeli és működteti a tanszék Poszeidon rendszerét;
- Kapcsolattartás az Egyetem szervezeti egységeivel;
- Egyéb, a kancellár vagy a tanszékvezető által kiadott feladatok.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Középfokú végzettség, iratkezelési tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály alapján a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőoktatási intézményben szerzett tapasztalat;
- Poszeidon rendszer kezelésében szerzett tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz;
- A végzettséget és szakképzettséget tanúsító okiratok másolatai;
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány;
- Nyilatkozatot a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát a vonatkozó jogszabályok és az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint erre jogosult bizottságok és testületek megismerhetik;
A beosztás betölthetőségének időpontja: 2025. szeptember 1.
A pályázatok elbírálását követően azonnal.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton: az allaspalyazat@mke.hu e-mail címen keresztül. Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni a munkakör megnevezését, és az iktatószámot.
További információ kérhető: szuchacsev.david@mke.hu
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázatot tartalmi és formai szempontból a kancellár által kijelölt bizottság értékeli, a megbízásról a kancellár dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. augusztus 31.
Közigálláson történő publikálás időpontja: 2025. július 24.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.mke.hu