Szakdolgozatok
Szakdolgozatok
Képzőművészet-elmélet alapszak (BA)
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
G9GWYU | Cifka Fruzsina | 2012 | A gördeszkás szubkultúra vizuális jelrendszere, valamint megjelenése a kortárs művészetben külföldön és Magyarországon napjainkban |
OMIYTV | Hermann Júlia | 2012 | A múzeum mint választás |
D5L654 | Istvánkó Beáta | 2012 | "Televízió és képzőművészet": kortárs képzőművészet a valóságtelevíziózásban |
AB0CAP | Kangiszer Dóra | 2012 | A performativitás kérdése a nőművészetben: tendenciák és megközelítésmódok a hetvenes évek magyar művészetében |
RXEK3P | Kis Veronika Edit | 2012 | "A Disney fogalom művészetelméleti értelmezése a Walt Disney Family Museum, a Once Upon a Time: Walt Disney: The sources of inspiration for the Disney Studios című kiállítás és Disneyland mint múzeum és szimulákrum" |
TX4WIH | Kozma Eszter Lilla | 2012 | "Pragmatikus fordulat? Múzeumi intervenció Várnai Gyula Múzeumi séta és a Kis Varsó Lélekben tomboló háború című művében" |
E73AHR | Sparing Stefánia Franciska | 2012 | Kortárs művészet budapesti szórakozóhelyek és galériák metszéspontjában - Új utak a kiállítás-szervezésben a kétezres években |
AZR2L4 | Szuromi Eliza | 2012 | "Harald Szeemann módszertana - a kurátori identitás-krízis értelmezése" |
C1ZEB1 | Tihanyi Lajos | 2012 | A hálózati művészet hőskora Magyarországon: az internet alapú hálózati művészet magyarországi történetének műközpontú áttekintése a 90-es években |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
ZE8S9D | Bene Zsófia | 2013 |
Liget 30 független re-akciók: a Liget Galéria 30 éves: [a Magyar Képzőművészeti Egyetem Képzőművészet-elmélet Tanszékének diploma kiállítása]
Városkritikai diskurzusok és művészeti intervenciók 2000 után Budapesten |
Q22Z7U | Feigl Nóra Zsuzsanna | 2013 |
A művészet mint közösségi platform. A társadalmilag elkötelezett kortárs művészeti diskurzus vizsgálata a 2000-es években Magyarországon
HATÁRÁTLÉPÉSEK Részvétellel kapcsolatos művészeti gyakorlatok az 1960-as és 1970-es években Magyarországon |
JMT554 | Hegedűs Gábor Zoltán | 2013 | Szabadság és korlátozás – Fröbel pedagógiai módszertana és hatása Itten előkészítő kurzusában |
YT66UZ | Juhász Anna Mária | 2013 | “Tervezett város, tervezett kultúrával: Városépítészet és kultúrpolitika kölcsönhatásai a Kádár-kor Salgótarjánban” |
DWHK2Z | Kenéz Réka | 2013 | PR-, kommunikáció- és marketingstratégiák a magyar képzőművészeti intézményrendszerben |
CPUMSR | Kis Judit | 2013 | A művész mint kurátor és a kurátor mint művész identitásának vizsgálata a kortárs művészeti termelésben |
OT5QTI | Lukács Viola | 2013 | A Bernard Venet-Brand |
LO871K | Márton Zsófia Eszter | 2013 | A pragmatizmus óhaja a társadalmilag elkötelezett kortárs művészeti praxisokban (Artur Zmijewski: 7. Berlin Biennále: Krétakör: illumiNation) |
FB1ECX | Mucsi Emese | 2013 | Kísérletek egy sivatag beültetésére. Bak Imre munkássága a Népművelési Intézetben (1974-79) |
DYC54E | Pacsika Márton | 2013 | Állami szerepvállalás a magyarországi kortárs képzőművészet nemzetközi reprezentációjában |
LX2N7K | Rechnitzer Zsófia Gizella | 2013 | Határátlépések - Változó stratégiák a kortárs magyar képzőművészeti intézményrendszerben |
XNHNKC | Salamon Júlia | 2013 | Az újraírás aktusa, Lokális történetek közösségi újrajátszása a kortárs művészetben |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
G9D37U | Ács Bálint Dániel | 2014 | Local Colour: A Szentendrei Művészet Múzeumának koncepciói |
AEX3MI | Balázs Anna Mária | 2014 | A Magyarországi roma emancipációs mozgalom identitás-stratégiái |
OI1300 | Csiszár Mátyás | 2014 | Posztdigitális tendenciák a 21. századi képalkotásban AZ IRODALMI KIÁLLÍTÁSOKRÓL Kultúraközvetítés és pedagógia Petőfi Irodalmi Múzeumban |
GR6X8U | Darvas Angéla | 2014 | Politikai- és akcióművészet Oroszországban 2000 után |
ILGQVW | Don Tamás Milán | 2014 | Kassák Lajos utóélete |
N8KIYB | Ménesi Alice Luca | 2014 | KMKK modell = önszerveződés + művész-kurátor együttműködés + figyelem-recikláció |
KU2PW0 | Szalipszki Judit Ilona | 2014 | Avantgárd gasztronómiai koncepciók és az eat art megjelenési formái Szabó Eszter Ágnes, Fajgerné Dudás Andrea és Mécs Miklós munkásságában |
YWMQIC | Varga Krisztina | 2014 | A cigány közművelődés intézményes keretei – a vizuális művészeti nevelés szerepe |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
BFZG11 | Dózsa Kamilla | 2015 | A vezetett séta mint kortárs kurátori gyakorlat |
EZPZPS | Gábor Sarolta | 2015 | |
HFRMVQ | Horváth-Kertész Balázs Gábor | 2015 | Az Eleven Emlékmű, mint diszkurzív kurátori gyakorlat |
JH1YUK | Károly Eszter | 2015 | A magyar kultúrpolitika online-médiareprezentáltsága (2010-2014) A kialakult vita bemutatása, a különböző érdekcsoportok véleményének ismertetése |
D2OHY0 | Molnár Ráhel Anna | 2015 | KACSÁK A TENGEREN Alternatív művészetközvetítő intézmények Magyarországon a 2010-es években |
WUSZ88 | Serly Veronika | 2015 | Stagnáló fordulat A magyar műkritika helyzete a 80-as években |
J3KB2F | Sury Dalma | 2015 | Egy újragondolt múzeum A megyei múzeumi struktúra átalakításának hatása a győri muzeális intézmények rendszerére a 2010-es évek első felében |
L6991Q | Tamás Sándor Soma | 2015 | A magyarországi online műkereskedelem helyzetének összehasonlítása a nemzetközi tendenciákkal |
RS803X | Tüdős Anna | 2015 | Közép-európai kulturális intézetek szerepe a kortárs-képzőművészet közvetítésében |
TU4VNR | Zsámboki Miklós | 2015 | Befejezettnek tekinteni Az újraértékelt posztkommunista állapot |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
BUUVI8 | Csóka Heléna, D. Nagy Heléna | 2016 | Globális művészeti perspektívák - Csákány István és Csörgő Attila a 13. documentán |
A83POO | Dobi Dóra | 2016 | A látható test A testi fogyatékosság ábrázolása a kortárs képzőművészetben |
I36YYL | Dohy Anna | 2016 | A bábu lázadása |
HNLQ8Z | Kollár Dalma Eszter | 2016 | Összművészeti intézmények újrahasznosított épületekben Budapesten” |
XO0SBG | Magyar Milán | 2016 | Borítsunk a múltra A szocialista szimbólumok kisajátítása, a rendszerváltozás után fellépő képzőművész generáció tevékenységében |
GOARER | Nagy Viktória | 2016 | Akusztikus terekben formálódó testtapasztalatok Interaktív hanginstallációk az elmúlt tíz évben Magyarországon |
ACPGQY | Szörényi Péter | 2016 | A filmtől a földig Ivan Ladislav Galeta művészeti kommunikációja |
CLODK7 | Vojnits-Purcsár Vító | 2016 | Szocializmus és modernitás a retrópia tükrében |
Neptunkód | Név | Végzés éve | |
BDR4EY | Csikné Csordás Dorka | 2017 | A Kisképző a ma és a holnap „művészeinek” nézőpontjából Vizsgálat a 9. és 13. évfolyamosok körében |
A9PA0N | Honti Eszter Írisz | 2017 | A televízió mint képz??m??vészeti médium Vizuális kísérletek a nyolcvanas-kilencvenes években Magyarországon |
P804UY | Kovács Kristóf Mihály | 2017 | A Bartók 32 Galéria története 1991-től 1999-ig. „Nélkülünk az élet egy sivatag” |
FU4SYP | Kövesdi Henriett | 2017 | Művészet és a web 2.0 – Egy alkotás útja az internet világában, hatásai a művészet intézményrendszerére |
H3RACY | Maj Ajna Bianka | 2017 | „A land art kiállítási lehetőségei Alan Sonfist munkássága nyomán” |
DD1CBV | Nagy Zsóka | 2017 | A Másik test A testi fogyatékosság bemutatásának kritikai vizsgálata a divatipar és a képzőművészet kontextusában |
Z14KQF | Nemes Nóra | 2017 | Egy szakma egyetemi képzésének lehetőségei és dilemmái A Curatorial Studies / Kurátori tanulmányok nemzetközi és hazai vonatkozásai |
K8LPHN | Pintér Luca | 2017 | NÉPRAJZI MÚZEUM Állandó vagy időszaki? |
ADYIWP | Török Anita | 2017 | A MÚZEUMOK TUDÁSKÖZVETÍTŐ SZEREPE A nyilvános múzeumok megjelenésétől a múzeumpedagógiai módszerekig |
XTLYU4 | Turai Kincső | 2017 | Fotó/művészet A képzőművészeti fotóhasználat és az intézményrendszer összefüggése az 1970-es években Magyarországon |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
GXAX89 | Ádám Alexandra | 2018 | Vizuális nevelés a roma kultúrában (szervezeti egységek vizsgálata |
CYS626 | Fincziczki Katalin | 2018 | A projektmenedzsment szerepe és jövője a múzeumi kiállítások környezetében - A projektmenedzsment módszerek alkalmazása a washingtoni Smithsonian National Air and Space Múzeumban és ezek összehasonlítása a magyarországi Kassák Múzeum módszereivel |
PRDF1K | Helyes Dániel Gábor | 2018 | ,,Erotikus technológia: az elérhetetlen aktualitásáról" |
BPL4HI | Hitka Lili Nikolett | 2018 | Tino Sehgal és a performatív fordulat |
HE6ROH | Huszka Csilla | 2018 | Yona Friedman munkássága - Elméleteinek továbbélése a 21. századi Magyarországon |
AJDJYK | Kormos Zsófia Anna | 2018 | Othering. - Az idegenekkel szembeni előítéletek és az idegenek reprezentációjának vizsgálata Neill Blomkamp District-9 című filmjének elemzésén keresztül. |
DK9G3J | Lőrinczy Lia Anna | 2018 | Diszkurzív művészeti és kurátori gyakorlatok Magyarországon - A Hét Műtárgya, a KMKK, A Közösség mint orvos, a Bunker és a (2) Hét Műtárgya esete. |
Y23S79 | Sárdi Orsolya Mária | 2018 | Galériák és művészek kapcsolata, a magyar kereskedelmi galériák és kortárs művészek nemzetközi vásárokon való megjelenésének fókuszában |
SELJKI | Tahon Zsanna | 2018 | Vizuális nevelés kisiskoláskorban Magyarországon (Kiváltképp a modern és kortárs képzőművészet tekintetében) |
EBJ876 | Tóth Bernadett | 2018 | Taxidermia – A konzerválás művészete - A modern taxidermia jelene és hatása a kortárs képzőművészetre |
FA4XU0 | Vida Fruzsina | 2018 | Dioráma - A dioráma megjelenése a természettudományi múzeumokban |
I6I5PC | Zemlényi-Kovács Barnabás | 2018 | Ellenarchívumok - A Sonderkommando-fényképek szerepe Gerhard Richter Birkenau-sorozatában és a Saul fia filmnyelvében |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
QID8YY | Berencsik Boglárka | 2019 | ,,Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.” Weöres Sándor Természetművészeti jelenségek a kortárs képzőművészetben |
MIQK5J | Csejdy Borka | 2019 | A közösségépítés szerepe a dzsentrifikációs folyamatokban |
H9ZK2J | Koller Ágnes Hajnalka | 2019 | Egy kulturális utópia nyomában A művelődési házak művészetközvetítő szerepének mai lehetőségei |
CA3DFE | Ölvedi Réka | 2019 | „A virtuális tér megjelenése a kortárs performansz művészetben” |
Y79K2R | Peták Dénes | 2019 | Nomád stratégiák a Magyar kortárs képzőművészetben |
I0LIQQ | Solymár Fanni Róza | 2019 | Közös munka, közös ügyeink Együttműködés szerepe a Sárkány Lee művészeti projektben |
F50EO4 | Baranyi Dóra | 2019 | ’Fashion curation’, mint új diszciplína A divatkiállítás múzeumi jelenlétének és kurátori gyakorlatának bemutatása |
CVE01G | Kolontai Dóra | 2019 | Tiszta tudat Az óvodások művészeti nevelésének lehetséges útjai |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
BXNMFI | Krnács Sára Klaudia | 2020 | ELLENEMLÉKMŰ ÉS ELLEN-EMLÉKMŰ Megemlékezés a kortárs művészetben |
NKRKZT | Polgár Anett Enikő | 2020 | A KIRAKAT KÉPZŐMŰVÉSZETI HELYSZÍNKÉNT VALÓ HASZNÁLATA |
DPLKUE | Tóth Gréta | 2020 | Hatások és döntések Kovács Ákos tevékenysége a Hatvany Lajos Múzeumban |
KWNKDB | Úri Szűcs Luca | 2020 | Eltűnnek-e a korok? - Éra-kultusz a New Order zenekar videoklipjeinek tükrében |
HLOYEK | Farkas Tifani | 2020 | A romanticizált méltóságtudat - Identitáspolitika a képzőművészeti intézményekben |
C7BVAK | Barton Balassa Marinus | 2020 | A pop art és utóélete kelet-európai és hazai példákon keresztül |
UCI6KC | Krajczár Vanda | 2020 | A film noir és a kortárs képzőművészet találkozása Film noir appropriációk az 1990-es évektől napjainkig |
XD443P | Kurucz Zsófia | 2020 | Magyar képregénytörténet az 1930-as évektől az 1970-es évek végéig |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
YI6O0X | Balajthy Boglárka | 2021 | AZ AUTOBIOGRÁFIA ÉS AZ ARCHÍVUM KAPCSOLATA A KORTÁRS KÉPZŐMŰVÉSZETBEN |
MB1PFJ | Bence Bettina | 2021 | Helyzetkép a hazai internetes rádiózásról és a médium kortárs művészeti lehetőségeiről |
TCHMWY | Czvetkó Fruzsina | 2021 | A FERi feminista nonprofit projekt galéria története |
U2ZFWH | Cselőtei Boglárka | 2021 | A divatillusztráció nagy visszatérése – a fenntarthatóság jegyében? A 2020. januári VOGUE Italia – Illustrated Issue elemzése és kritikája |
PWP8SA | Domonkos Lúcia Sára | 2021 | A feminista fanzinkultúra a nyolcvanas évektől napjainkig Fanzinek a kortárs képzőművészetben |
MF7FY6 | Geiger Róza | 2021 | A boszorkányok visszatértek1 Feminista boszorkány-értelmezések a művészetben |
HRVL4L | Grisztel Eliza | 2021 | A művész és a hatalom Najmányi László művészete a hetvenes években |
C6A9N0 | Lipka Boróka | 2021 | Trafó Archívum A Trafó Kortárs Művészetek Háza online archívumának háttérkutatása |
ALXP8G | Martincsák Kata | 2021 | A KREATIVITÁSI GYAKORLATOK ÉS A MÉLYPSZICHOLÓGIA |
M1KPRX | Menyhért Júlia | 2021 | Demokratikus nevelési módszerek Vas Judit filmjeinek tükrében |
R8AOGJ | Pető Zsófia | 2021 | NINCS ÚJ A SPOTLÁMPÁK ALATT1 Oliviero Toscani Benetton-plakátjai 1982 és 2000 között a kortárs reklámkritikai alkotások tükrében |
JLDB1G | Sóti Márton | 2021 | Egy nyelvtani megjegyzésről… Joseph Kosuth ’(Egy nyelvtani megjegyzés) G.L./L.W., Budapest’ (1989) című művének rekonstrukciója és lehetséges olvasata a művész elméleti munkáinak tükrében |
GPZVJ8 | Szentimrey Borbála Klára | 2021 | A hazai virtuális kiállításrendezés lehetőségei |
EWLYHT | Szőlősi Dominika | 2021 | KORTÁRS STIGMA – ARTUR ZMIJEWSKI ÉS SANTIAGO SIERRA MŰVÉSZETÉBEN |
DX61ZN | Várhelyi Valentina | 2021 | „Alternatív művészeti tendenciák a kapitolocénben -Felelős alkotói politika és a poszthumán fordulat” |
J6KKFD | Oláh Barbara | 2021 | Művészek jelenléte a kísérleti oktatásban |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
F2LHDJ | Kergyó Zsófia | 2022 | Képi elbeszélés az Instagramon – Révész László László kék rajzainak narratív elemzése |
BE7PPP | Keszegh Ágnes | 2022 | A SZLOVÁKIAI - MAGYAR KÉPZŐMŰVÉSZETI INTÉZMÉNYRENDSZER A POSZTKOLONIÁLIS ELMÉLETEK TÜKRÉBEN |
AOJKZ3 | Kopasz Éva | 2022 | Virtuális tájakon Jacques Perconte hibaművészete |
EWX8UN | Kovács Bence Boldizsár | 2022 | Megfigyelési kapitalizmus a Nervous Systems kiállítás tükrében |
EJACYI | Laczai Veronika | 2022 | POSZTHUMÁN IDENTITÁSOK REPREZENTÁCIÓJA A KORTÁRS MAGYAR KÉPZŐMŰVÉSZETBEN |
KOXVDA | Liber Johanna | 2022 | A PROGRESSZÍV MŰVÉSZET KÍSÉRLETI TEREPEI MI A SZEREPE AZ ARTIST-RUN TEREKNEK A BUDAPESTI KORTÁRS MŰVÉSZETI ÉLETBEN? |
JALB3M | Madarász Kata Nóra | 2022 | Audiovizuális Feminizmus A női tekintet megjelenése és motívumai a videoklipekben, 2010 óta |
FEUHGL | Szabó Adrienn | 2022 | Keserü Katalin igazgatósága a Műcsarnokban |
PM2X4Y | Urbantsok Tímea | 2022 | Genitálpánik A női genitália reprezentációja a feminista avantgárd alkotásainak 21. századi kontextusában |
MGPKUO | Veres Réka | 2022 |
Nincs címe téma: Boros Lőrinc eddigi életművei hármas felosztásban |
KBB9ET | Horváth Mátyás Géza | 2022 | AZ UTÓPIA MEGFORMÁLÁSA A Mézpumpa a munkahelyen műértelmezése |
E18LL4 | Sárközi Fanni | 2022 | A MŰVÉSZ ÉS A MŰALKOTÁS VISZONYA A FLUXUS ÉS GILBERT & GEORGE MŰVÉSZETE |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
Q6G2RN | Bullás Rozália Lili | 2023 | A magyar fiatal és középgenerációs kortárs képzőművészek Instagram használata |
BA8SZU | Fazekas Dorka Mária | 2023 |
Az NFT és a művészet kapcsolata Az NFT művészetre gyakorolt hatásai |
WQNLO5 | Garamvölgyi Virág | 2023 | A közművelődés rendszerváltása |
G9OATV | Gárdonyi Ágnes | 2023 | Tiszta forrás? A népi kultúra a kortárs magyar képzőművészetben |
JYASUO | Jánosi Szabolcs Csaba | 2023 | Elmozdulás és visszatekintés |
TA2OOS | Kebiche Samira | 2023 | Művészeti megközelítések, muszlim női identitás a kortárs képzőművészetben |
KDSAZG | Kovács Klaudia | 2023 |
Minden fal egy ajtó Michael Asher '70-es évekbeli művészeti gyakorlata az intézménykritika elméleti kontextusában. |
CDOJIN | Kustra Dániel | 2023 | Az antropocén tájszemlélet |
A25CEP | Mikáci Mirjam | 2023 | Művészeti, közéleti és oktatási tér Németh Ilona művészetén keresztül |
B7Z0U1 | T amás Dorottya | 2023 | Zámbó Jimmy királyságának kulturális dimenziói |
BKECXC | Ujfaluczki Aida Márta | 2023 |
Egy kiállítás értelmezési lehetősége: A Magyar Nemzeti Galéria Bacon, Freud és a Londoni Iskola festészete című kiállítása |
NSHYA1 | Varga Virág | 2023 | Szakértelem, mint művészi koncepció a neokonceptualizmusban Lakner Antal és Georg Winter együttműködése |
Kortárs művészetelméleti és kurátori ismeretek (MA)
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
D5L654 | Istvánkó Beáta | 2014 | Múzeumi kommercializálódás és a Guggenheim-hálózat |
RXEK3P | Kis Veronika Edit | 2014 | |
E73AHR | Sparing Stefánia Franciska | 2014 | „Bízni az összeomlásban” a túlélés utópiája Kaszás Tamás művészetében |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
D14B27 | Bucsi Dorottya Zsófia | 2015 | Tranzithelyek a migrációval foglalkozó kortárs filmművészetben |
DPL7BM | Nagyová Terézia | 2015 | Identitásváltozás megjelenése Magyarországra áttelepült erdélyi magyar képzőművészek alkotásaiban |
PKYSG9 | Őze Eszter | 2015 | |
AB0CAP | Kangiszer Dóra | 2015 | Relációs művek és migrációs stratégiák a kelet-európai nőművészetben |
LO871K | Márton Zsófia Eszter | 2015 | Kulturális identitás és emlékezet konstrukciók az Erdélybe visszatelepülő történelmi családok kastély-rehabilitációs tevékenységének vizsgálatán keresztül A gróf széki Teleki család kastélya Gernyeszegen |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
M07VLH | Mile Szandra | 2016 | De ki az a migráns? A migráció típusainak megjelenése T.J. Demos szövegeiben és kortárs művészeti projektekben |
ILGQVW | Don Tamás Milán | 2016 | „A fiatal, pályakezdő képzőművészek integrációs lehetőségei a magyarországi kortárs képzőművészeti intézményrendszerben” |
YWMQIC | Varga Krisztina | 2016 | Nemzeti Roma Múzeum Magyarországon – előzmények, szempontok, nemzetközi példák |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
CMCDIJ | Gallai Aliz | 2017 | “Kötéltánc” – A „kívülálló művészet” kritikai értelmezése az avantgárdtól napjaink kortárs művészetéig |
COO5N0 | Kókai Zsófia | 2017 | A PREKARIÁTUS JELENSÉGÉNEK VIZSGÁLATA ÉS MŰVÉSZETI INTERPRETÁCIÓS LEHETŐSÉGEINEK ELEMZÉSE |
A8ECBO | Komlósi Dóra | 2017 | „Legyen a vár a kultúra vára” A Magyar Nemzeti Galéria költözésének értelmezése a jelenben és a hetvenes években |
AQ4096 | Téglásy Lili Berta | 2017 | „A KURÁTOR MINT PRODUCER” A kurátori produceri munka lehetőségei napjaink kortárs művészetében |
G9D37U | Ács Bálint Dániel | 2017 | A magyarországi kortárs művészet múzeumának koncepciói (1924-1996) |
D2OHY0 | Molnár Ráhel Anna | 2017 | Kapcsolattöredékek Budapesti művészeti intézmények kelet-közép-európai kapcsolatai, az 1980-as és 1990-es években |
Neptunkód | Név | Végzés éve | Szakdolgozat címe |
WBKJSL | Balázs Barnabás | 2018 | Közönségkommunikációs stratégiák és módszerek a kortárs képzőművészet területén a 2010-es években Magyarországon |
X9SRDP | Lépold Zsanett | 2018 | A kiállítótértől a kirakatig, vagy fordítva - Az op-art hatvanas évekbeli térhódítása Magyarországon |
FFY6EZ | Szilágyi Róza Tekla | 2018 | Ki a munkásosztály új hőse? - A prekariátus fogalmának vonatkozásai a képzőművészet világában |
BUUVI8 | Csóka Heléna, D. Nagy Heléna | 2018 | |
HNLQ8Z | Kollár Dalma Eszter | 2018 | Független képzőművészeti díjak Magyarországon a rendszerváltás után |
CLODK7 | Vojnits-Purcsár Vító | 2018 | Az idea / imagináció / intenció megvalósulásának kérdése a műalkotások létrejötténél. Stanley Kubrick Napóleon című meg nem valósult filmjének tükrében |
Neptunkód | Név | Végzés éve | |
HCQZA2 | Marton Zita Diána | 2019 | Egy helyben repülő madarak Naiv és pszeudo-naiv jelenségek a kortárs digitális kultúrában |
ACPGQY | Szörényi Péter | 2019 |